Wednesday, May 30, 2012

Program Taklimat Imtihan Qabul Dan Hala Tuju Lepasan STAM Perak



Makluman kepada semua pelajar lepasan Sijil Tinggi Agama Malaysia(STAM) dan calon-calon Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM) sesi 2012.

Program Taklimat Imtihan Qabul (peperikasaan kemasukan masuk Universiti Al-Azhar) Dan Hala Tuju Lepasan STAM  akan di anjurkan oleh Ikatan Lepasan Mahasiswa Mesir Perak (ILMAM Perak) kepada pelajar lepasan STAM sesi lalu dan  calon STAM 2012 seperti maklumat berikut:  

Tarikh            : 4 -5 Jun 2012

Tempat          : Taiping, Perak*

Pendaftaran akan dibuka sehingga 31 Mei 2012.

Bagi sesiapa yang berminat boleh membuat pendaftaran kepada 

Ustaz Khairul Ashraf Bin Mohd Khir(+6019-5474480)

Ustazah Nurain Binti Yaacob (+6019-4938806)


*Sebarang butiran program seperti masa, tempat dan lain-lain akan  dimaklumkan dari masa ke semasa.

1 comment:

  1. As-salamu alaikum

    Nama saya Kartika Fitri(kartikafitri74@gmail.com) dari Bogor (Indonesia), Saat Pandemi Covid19 ini usaha suami saya berhutang karena tidak bisa mengimbangi, jadi saya cari online bagaimana saya bisa mendapatkan pinjaman pribadi karena tidak punya agunan, saya menghubungi beberapa pinjaman perusahaan tetapi ternyata penipuan dan penipuan setelah mengirimi mereka uang, Anda tidak akan mendengar kabar dari mereka lagi

    Jadi saya melihat posting dari Mahammad Ismali (Mahammadismali234@gmail.com) tentang pinjaman dari Perusahaan Pinjaman Dangote Via email: Dangotegrouploandepartment@gmail.com dengan bunga pinjaman 2%, jadi saya menghubungi mereka mengikuti prosedur mereka dan saya mendapatkan pinjaman saya Rp500,000,000.00 (500 juta) disetujui dan ditransfer ke kami

    Saya ingin berterima kasih kepada Perusahaan Pinjaman Dangote dan juga Mahammad ismali dan saya ucapkan terima kasih selamanya, saran saya kepada siapa pun yang membaca ini jangan buang waktu Anda mencari pinjaman lagi dimana hubungi Perusahaan Pinjaman Dangote dan saya bersumpah dengan hidup saya bahwa mereka adalah nyata dan sah

    ReplyDelete

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...