Wednesday, September 21, 2011

9.37 pagi : Perkembangan Terkini Mesyuarat Agung Tahunan ke 45



Ucapan aluan daripada Pengarah Mesyuarat Agung Tahunan ke 45 Saudara Ibnu Abbas bin Azizuddin sebagai kalam pembuka dalam majlis perasmian hari ini.

" Penganjuran MAT kali ini mencatat sejarah apabila kita menganjurkan diluar perkarangan Wisma Darul Ridzuan maka sudah pasti pelbagai kelemahan yang berlaku namun begitu apa yang diharapkan agar kerjasama yang diberikan oleh barisan AJK Pelaksana dapat memberikan hasil yang terbaik" ujar Saudara Ibnu Abbas dalam ucapannya merangkap Setiausaha Agung KPIPM 2011.

Majlis kemudiannya diteruskan pula dengan ucapan daripada Yang Dipertua KPIPM Saudara Khairul Ashraf bin Mohd Khir .

" KPIPM mengharapkan agar generasi KPIPM hari ini akan terus menjadi generasi pelapis dalam meneruskan perjuangan orang terdahulu dalam membina kesatuan kita sehingga terus bertapak hari ini " ujar beliau dalam ucapan yang disampaikan.

Seterusnya majlis perasmian disempurnakan oleh Timbalan Presiden PMRAM Saudara Abdul Aziz bin Ali yang juga merangkap Ketua Lajnah Perancang dan Panitia PMRAM 2011.

" Setiap matlamat dalam gerakkan dakwah perlu diteruskan agar sasaran matlamat yang ingin dicapai dan bukan masanya untuk berseronok, gunakanlah kesempatan yang diberikan dengan menjadikan medium mesyuarat agung ini agar dapat memperbaiki kelemahan agar dapat dipertingkatkan untuk masa akan datang " pesanan beliau dalam ucapan perasmiannya sebentar tadi.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...