Monday, March 22, 2010

Terima Kasih Kepada Semua Adhoc Mesra 10


22 MAC – Yang Dipertua, Ustaz Khairul Asyraf bin Mohd Khir hari ini mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua Adhoc Mesra 10, yang banyak bertungkus lumus dalam menjayakan program mega ini.

Beliau berkata bahawa Mesra 10 adala program yang pertama dibuat di dalam KPIPM, bagi merealisasikan kelainan dan pembaharuan dalam KPIPM.

Beliau mengharapkan agar usaha untuk menggiatkan KPIPM berterusan dan sama-sama dapat menolak unsur pecah belah dalam KPIPM.

Beberapa ahli kita mengatakan KPIPM sudah tidak meriah seperti dahulu, kerana dihiasi dengan kegembiraan ahli-ahli yang mendapat kerjasama dari semua pihak. Tetapi saya kesal kerana kemesraan tersebut telah hilang disebabkan unsur pecah belah dan beberapa ahli yang tidak mahu memberikan komitmen, katanya.

Beliau mengharapkan agar sebarang ketidakpuasan hati, boleh diperbaiki dari semasa ke semasa. Janganlah disebabkan perkara yang kecil, sehinggakan program KPIPM diboikot, sedangkan ia begitu sukar diusahakan, terutamanya di peringkat Adhoc sendiri.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...