Saturday, March 27, 2010

Perkahwinan Ustaz Hafizul Akbar


27 MAC - KPIPM hari ini menerima berita gembira apabila dimaklumkan bahawa salah seorang ahli KPIPM bakal mendirikan rumahtangga. Beliau yang dimaksudkan ialah Ustaz Hafizul Akhbar bin Abdul Rahman.

Beliau adalah mahasiswa tahun 1, Qiraat al Azhar cawangan Tanta, yang telah menamatkan pengajian di peringkat Maahad Qiraat Syoubra tahun lepas. Beliau juga pernah menjawat sebagai Bendahari Kehormat KPIPM bagi sesi 2007/2008.

Beliau akan melangsungkan perkahwinan tersebut pada hari ini, iaitu 1 April di rumah pengantin perempuan, dan akan mengadakan walimah di rumah pengantin lelaki pada 4 April akan datang.

Beliau bakal mendirikan rumahtangga bersama seorang mahasiswi cawangan Iskandariah, dari Negeri Johor. Beliau yang dimaksudkan ialah Ustazah Hidayah binti Abd Rahman.

Pengerusi Unit Bait Muslim dan Hisbah, Ustaz Muhammad Mujahid bin Ir Haji Mohammad Fadzil memberitahu bahawa pasangan pengantin baru ini adalah yang kedua belas pada sesi ini, yang mendapat makluman di peringkat KPIPM.

Beliau juga mengucapkan tahniah di atas perkahwinan beliau ini.

1 comment:

  1. Ustazah Hidayah binti Abd Rahman juga merupakan Timb. Setiausaha HEWI PMRAM 2009.

    ReplyDelete

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...