Wednesday, March 24, 2010

Program Pemantapan DUAT Bermula Rentak


24 MAC – Hari ini telah diedarkan iklan ke rumah-rumah sewa dan Wisma Darul Ridzuan tentang Program Pemantapan DUAT siri pertama yang bakal menjadi pembuka tirai bagi program ini.

Program Pemantapan DUAT (PEMANDU) adalah program anjuran bersama Biro Dakwah dan Tarbiah dan Biro Tabung Kebajikan, Kesenian dan Riadah KPIPM.

Ia bakal dilaksanakan kali pertama pada esok hari, 25 Mac dengan slot yang dinamakan “Youth Talkshow” dengan bertajuk “Mahu 1000 Adam, Perlu Seorang Hawa”.

Program akan diadakan selepas Isya, di Wisma Darul Ridzuan A, dengan menampilkan beberapa panelis yang dikenali ramai di kalangan ahli KPIPM sendiri.

Mereka ialah, Ustaz Abdul Hadi bin AB Rahman, mahasiswa tahun 4, Kuliah Syariah Islamiah, Universiti al Azhar Kaherah, Ustaz Ismail bin Nardin, mahasiswa tahun 3, Kuliah Usuluddin Jabatan Tafsir, Universiti al Azhar Kaherah dan Ustazah Mazilah binti Mohd Nor, Graduanita Kuliah Syariah Islamiah, Universiti al Azhar Iskandariah.

Ustaz Ibnu Abbas bin Azizuddin, Ketua Biro Dakwah dan Tarbiah menggalakkan kepada semua ahli KPIPM untuk turut hadir dalam program ini.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...