Friday, October 21, 2011

KPIPM Akan Terus Memberi Komitmen Bersama PMRAM





KAHERAH, 20 Okt – Pimpinan PMRAM cawangan Perak (KPIPM) telah membuat satu Kunjungan Hormat ke Pejabat Pentadbiran PMRAM.

Kunjungan yang berlangsung tengahari itu juga dihadiri oleh beberapa orang Badan Pengurus PMRAM bersama Presiden PMRAM.

Kunjungan tersebut juga bertujuan bagi mengeratkan hubungan yang terjalin selama ini.
Kunjungan ini merupakan bukti komitmen Keluarga Pelajar-pelajar Islam Perak Mesir terhadap Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir yang menjadi persatuan induk di Mesir ini.

“Kami selaku anak kepada PMRAM di Mesir ini mengharapkan agar kerjasama PMRAM di dalam meningkatkan fikrah, thaqafah dan kebajikan ahli.” Ucap Yang Dipertua KPIPM, saudara Mohammad Omar Adam bagi mewakili KPIPM.

Di kesempatan itu juga, beberapa perbincangan dan bertukar pendapat dalam menghadapi masalah-masalah yang mendatang.



“Pihak PMRAM sentiasa mendoakan agar kita semua terus thabat dalam meneruskan agenda kebajikan ahli di bumi Mesir ini.” Ujar Presiden PMRAM, saudara Muhamad Zuhaili Saiman.

“PMRAM Pusat juga mengharapkan prestasi cemerlang yang ditunjukkan dari PMRAM cawangan Perak selama ini diteruskan bagi menyatukan anak-anak Malaysia di Mesir ini.” Sambung beliau lagi.

Kunjungan tersebut diakhiri dengan penyampaian cenderahati kenang-kenangan daripada pihak pimpinan KPIPM kepada pihak PMRAM.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...