Monday, August 15, 2011

Ehya' Ramadhan : Sedekah Pahala bacaan Al-Quran


Sempena bulan Ramadhan al-Mubarak ini Biro Dakwah dan Tarbiah KPIPM akan meneruskan progam Ehya’ Ramadhan dengan menganjurkan aktiviti menyedekahkan pahala bacaan Al-Quran 30 juzu’ kepada muslimin dan muslimat yang telah kembali ke Rahmatullah.

Semua ahli KPIPM yang ingin melakukan amal jariah kepada waris atau individu yang berkenaan bolehlah berbuat demikian dengan mendaftarkan nama pada borang yang telah disediakan. Program ini bertujuan menggalakkan dan membantu ahli KPIPM menginfaqkan pahala

bacaan ayat-ayat suci Al-Quran kepada saudara mara, sahabat handai dan mereka yang tersayang terlebih dahulu kembali ke Rahmatullah.

Semoga dengan usaha yang tidak seberapa ini diterima disisi Allah S.W.T dan mendapat keredhaanNya. Bagi setiap borang dikenakan bayaran sebanyak LE 5.00.

Sebarang sumbangan lain @ derma ikhlas daripada ahli amat dialu-alukan.

Penyerahan nama @ sumbangan boleh hubungi :

Us. Fareez Izhar b. Zainuddin
011-5455858

Us. Mohd Ainuddin b. Ishak
014-6626390

Ust.Nuraimi Jalwati bt. Mohd Rani
011-6389191

**Tarikh tutup penyertaan pada 18-08-2011(Khamis)


1 comment:

  1. Saya ingin memberikan semua kemuliaan kepada Allah SWT untuk apa yang Dia gunakan Bunda Rahmat untuk melakukan dalam hidup saya. Nama saya adalah kemala cahyono dari kota bekasi di Indonesia, saya seorang janda dengan 3 anak, suami saya meninggal dalam kecelakaan pesawat dan sejak itu kehidupan telah sengsara.

    Sangat kejam bagi saya dan keluarga saya dan saya telah mencoba beberapa kali untuk mendapatkan pinjaman dari bank di Indonesia dan saya ditolak dan ditolak karena saya tidak memiliki jaminan dan tidak bisa mendapatkan pinjaman dari bank dan saya sangat sedih.

    Pada hari yang didedikasikan ini ketika saya pergi melalui internet, saya melihat kesaksian Ibu Rahma bekerja tentang bagaimana dia mendapatkan pinjaman dari Ny. Grace dan saya menghubunginya untuk bertanya tentang ibu perusahaan pemberi pinjaman, Grace dan seberapa benar pinjaman itu dari Grace's ibu dan dia mengatakan kepada saya itu benar dan saya menghubungi Ms. Grace dan setelah mengajukan pinjaman saya dan pinjaman saya diproses dan disetujui dan dalam waktu 24 jam.

    Saya mendapatkan uang pinjaman saya di rekening bank saya dan ketika saya memeriksa akun saya, uang pinjaman saya masih utuh dan saya sangat senang dan saya telah berjanji bahwa saya akan memberikan kesaksian kepada orang lain tentang rahmat ibu perusahaan pinjaman, jadi saya ingin untuk menggunakan media ini untuk memberikan saran kepada siapa saja yang membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. Grace melalui email: gracealexanderloancompany@gmail.com dan Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya: cahyonokemala@gmail.com untuk informasi serta teman-teman saya Rahma Henny via email: rahmahenny45@gmail.com
    Nyonya Grace melalui email: gracealexanderloancompany@gmail.com
    CEO Tel.: +1(407)792-5682
    WhatsApp: +1(407)792-5682

    ReplyDelete

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...