Tuesday, August 4, 2009

Prosess Pemindahan Hampir Selesai


KAHERAH, 3 OGOS - Proses perpindahan yang bermula sejak 28 Julai lagi, dilihat semakin selesai sedikit demi sedikit. Semalam, 2 Julai, proses perpindahan bersambung semula setelah ia ditangguhkan selama sehari untuk proses pembungkusan.

Semalam, proses perpindahan bermula pada jam 12.14 tengahari. Hampir kesemua barang telah dipindahkan. Pada jam 2.50 petang, proses perpindahan telah selesai, dan akan disambung pada keesokan harinya. Semua yang terlibat menjamu selera selepas itu.

Pada hari ini, proses disambung semula pada jam 1.30 petang. Kesemua barang telah dipindahkan kesemuanya, dan masih berbaki barang-barang yang akan ditinggalkan. Proses selesai pada jam 4 petang.

Pada jam 5.35 petang, sebuah lori tiba dengan membawa tilam untuk dipasang. Namun, pada malam itu, Wisma Darul Ridzuan masih belum siap kelengkapannya sepenuhnya.

Pada hari ini juga, ahli terpaksa mendiami rumah sementara buat kali terakhir, dalam keadaan serba keperluan. Insya Allah, perpindahan sepenuhnya akan berjalan pada esok hari.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...