Wednesday, March 22, 2017

LANJUTAN PERMOHONAN ITHAR SEHINGGA 31 MAC 2017

LANJUTAN PERMOHONAN SUMBANGAN WANG ITHAR

Untuk makluman, pihak Lembaga Tabung Ithar KPIPM telah memutuskan untuk membuat lanjutan permohonan ithar selepas penyerahan wang ithar kali pertama tempoh hari. Permohonan ini dibuka semula bermula hari ini SEHINGGA 31 MAC 2017 (JUMAAT).

Sehubungan itu, kepada para pemohon yang ingin memohon anda dikehendaki :

1. Mendapatkan borang melalui :
- Bendahari Kehormat KPIPM (Bendahari LTI)
- Timbalan Setiausaha (Bendahari) HEWI KPIPM (Timbalan Bendahari LTI)
- Ahli Majlis Perwakilan (Mandub/Mandubah) cawangan masing-masing.

ATAU

- Memuat turun borang di pautan ini :
https://drive.google.com/file/d/0B2uAUDDc2GcnYUxqLXROVVZNbGM/view?usp=drivesdk

2. Dinasihatkan kepada pemohon agar
mengisi borang ini dengan LENGKAP tanpa meninggalkan mana-mana bahagian kosong untuk memudahkan proses permohonan.

3. Borang yang telah lengkap dikumpulkan kepada Ahli Majlis Perwakilan cawangan masing-masing untuk diserahkan kepada Ahli Lembaga.

Berikut adalah maklumat Ahli Majlis Perwakilan (Mandub/Mandubah) bagi setiap cawangan/muhafazah :

🔰KAHERAH

🔼Madinah Nasr
[PENGAJIAN ISLAM]
- Muhammad Syafie bin Sulaiman
+20100759507

- Nur Fadhilah binti Mohamad Salleh
+201028128417

[PERUBATAN]
- Ahmad Umair Haziq bin Nadzri
+201129204356

- Nurul Azlin binti Azmi
+201121340738

🔼Abbasiyah
- Hanif bin Khairuddin
+201112873982

- Rafidah binti Mohamed Salihu+201091735358

🔼Arma/Hussein
- Muhammad Mujiburrahman bin Abd Latib
+20111167584

🔰SAYEDA ZAINAB
- Muhammad Aqeel Shameen Bin Mohd Anuar
+201114857902

- Nur 'Ain Syahirah binti Mohd Yazid
+201016415839

🔰SHOUBRA
- Syed Ubaidillah bin Syed Hasyim
+201011376530

- Nur Farhana binti Rozali
+201116192635 (Call)
+60135117019 (Whatsapp)

🔰ZAQAZIG
- Muhammad Azzam bin Ahmad Zawawi
+201154974389 (Call)
+60135941672 (WhatsApp)

- Nafisah binti Jamalludin
+201113883896

🔰ISKANDARIAH
- Lutfi Hadi bin Abdul Malik
+201142969613

- Nurul 'Izzah binti Mohd Hassan
+201024923582 (Call)
+60134481287 (WhatsApp)

🔰MANSURAH
- Muhammad Izzuddin bin Shahri Rozaman
+20114 3350631

- Nurul Farhanah binti Jumat
+201211562665 (Call)
+60194047583 (WhatsApp)

🔰TANTA
- Muhammad Farid bin Mohd Zain
+201159490303 (Call)
+6019-5678511 (WhatsApp)

4. Hantar borang yang telah lengkap SEBELUM 31 MAC 2017 (JUMAAT)

Sebarang permasalahan dan pertanyaan sila rujuk :

1) BENDAHARI KEHORMAT KPIPM (BENDAHARI LEMBAGA TABUNG ITHAR) :
Saudara Mohamad Akmal Aliff bin Saleh
+201095761751

2) TIMBALAN SETIAUSAHA (BENDAHARI) HEWI KPIPM (TIMBALAN BENDAHARI LEMBAGA TABUNG ITHAR) :
Saudari Siti Nur'Amirah Athirah binti Md Natar
+201002604380

Ayuh jayakan pembawaan usul saudara Khairul Naim bin Abd Razak (YDP KPIPM) yang telah disepakati bersama dalam Mesyuarat Agung Tahunan (MAT) kali ke- 50, yang berbunyi :

"Memperkukuhkan peranan Keluarga Pelajar-pelajar Islam Perak Mesir sebagai wadah kesatuan anak-anak Perak di bumi Mesir dengan :

1) Memperkasakan peranan Lembaga Tabung Ithar dan Unit Kebajikan.
2) Memantapkan Muzakarah Berkelompok dan Unit Biah Solehah bagi membangunkan modal insan. "

"Ithar Dilestari, Kesatuan Dihayati"
"Memurnikan Pemikiran, Melestarikan
Kesatuan"
BERILMU, BERAMAL, IKHLAS

Yang menjalankan tugas,
MUHAMMAD HANIF BIN ABDULLAH
Pengerusi Lembaga Tabung Ithar,
Keluarga Pelajar-pelajar Islam Perak Mesir sesi 2016/2017

3 comments:

  1. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Halo semua
    Nama saya AISHA MEY (aishamey14@gmail.com) dari jakarta selatan indonesia saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ALLAH yang telah mengakhiri penderitaan saya melalui Anthony Yuliana Lenders karena memberi saya jumlah pinjaman Rp 250 juta, bagi mereka yang mencari pinjaman harus sangat berhati-hati karena ada banyak pemberi pinjaman pinjaman palsu di mana-mana hanya sedikit yang asli dan Anthony Yuliana Lenders adalah salah satu pemberi pinjaman pinjaman online terbaik, saya melakukan pembayaran untuk asuransi pinjaman saya dan biaya transfer sebelum jumlah pinjaman saya sebesar Rp 250 juta ditransfer ke akun saya, untuk mereka yang mencari pinjaman online asli dan sah harus menghubungi mereka
    (anthony.yulianalenders@gmail.com)
    whatsapp (+13234026088)

    ReplyDelete
  3. "wa-Alaikumussalam wa-Rahmatullah,"
                                   CERITA KEHIDUPAN BENAR

    Saya terkenal sebagai Mikhail Irfan Aqil seorang bapa, suami, saudara lelaki dan rakan saya dari (Putrajaya) Malaysia dan saya telah mengalami banyak tekanan kewangan dan tidak ada yang dapat meminjam wang saya untuk menyelesaikan projek perniagaan saya bermula beberapa bulan lalu . Saya telah ditipu oleh beberapa agen palsu yang mendakwa mereka dapat membekalkan saya dengan bahan mentah untuk pengeluaran

    Saya menjadi fraustrasi dan jika tidak untuk isteri saya, saya akan melakukan perbuatan bunuh diri kerana kesakitan itu terlalu banyak dan semua harapan hilang yang membuat saya mula hidup dari awal lagi dan ia tidak mudah sehingga saya bertemu ONE BILION RISING FUND sebuah syarikat pinjaman

    Saya memutuskan untuk memohon pinjaman selepas saya menghubungi penguji syarikat yang sebenarnya memberi saya harapan dan memberitahu saya tidak tpo takut bahawa syarikat itu akan meminjamkan wang saya selagi saya boleh memberikan mereka requiremet yang merupakan beberapa maklumat peribadi dan saya lakukan jadi selepas saya melalui semua proses yang mereka meminjamkan wang mereka kemudian memberitahu saya bahawa saya telah dijumpai layak untuk pinjaman dan diminta untuk menunggu dan kejutan saya geatest saya mendapat dikreditkan dan ini membuat hidup saya lebih baik hidup dan dan sangat berterima kasih kepada Allah, Isteri saya dan kepada ONE BILLION RISING FUND
    GMAIL "" "" "onebillionrisingfund@gmail.com

                          UNTUK MENGHUBUNGI AKU
    Mikhail Irfan Aqil
    mikhailirfanaqil@gmail.com
    IG :: Mikhail Irfan

    ReplyDelete

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...