Wednesday, July 9, 2014

ZIARAH : Wakil KPIPM ke Bumi Mansurah


Mansurah, 6 Julai 2014 – Satu lawatan telah diadakan oleh wakil KPIPM bagi mengunjungi anak-anak Perak di bumi Mansurah. Dua orang mentor wakil Hewi KPIPM, Saudari Nabilah Binti Zakaria dan Saudari Nurul Fadhillah Binti Mohd Khairi beserta Setiausaha AMP (Ahli Majlis Perwakilan), Saudari Norfadilah binti Mohd Nasir  telah mengadakan perjumpaan dengan mandubah Mansurah, Saudari Nahdatul Awatif binti Osman.

    Wakil KPIPM sempat beramah mesra dan berbuka puasa bersama ahli Dewan Majlis Perwakilan (DPM) Mansurah di rumah salah seorang warga Arab di situ dalam satu aktiviti di bawah Program IHTIRAM di peringkat DPM Mansurah. Tidak ketinggalan wakil KPIPM berkesempatan bertemu dengan Ahli jawatankuasa Hewi DPM Mansurah bagi bertanyakan perihal kebajikan dan permasalahan ahli di sana.

            
Besar harapan KPIPM agar kebajikan kepada ahli terutamanya yang berada di muhafazah terus dapat disalurkan melalui medium mandub dan mandubah di setiap cawangan. Semoga, kunjungan singkat ini dapat meluaskan lagi jalinan ukhuwah dan kebersamaan KPIPM bersama anak-anak perak di seluruh cawangan.


BERILMU, BERAMAL, IKHLAS
MEMURNIKAN PEMIKIRAN, MELESTARIKAN KESATUAN
KEUNGGULAN SYAKHSIAH TUNJANG WAHDAH

Satu Fikrah | Satu Amal


No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...