Friday, November 18, 2011

15 November - Tarikh Tawakuf Program Secara Rasmi



KAHERAH, 15 Nov -Bermula 15 November yang lalu, merupakan tarikh secara rasminya segala program dan aktiviti di peringkat PMRAM pusat mahupun PMRAM cawangan sama ada BKAN dan DPM ditawakufkan.

Ini bermakna seluruh BKAN dan DPM tidak dibenarkan mengadakan program dan aktiviti di peringkat masing-masing berkuatkuasakan hari ini. Hal ini kerana bagi memberi laluan sepenuhnya kepada seluruh mahasiswa dan mahasiswi untuk memberi tumpuan terhadap pengajian di kuliah masing-masing.

" Pihak PMRAM telah menetapkan sekurang-kurangnya 2 bulan sebelum peperiksaan sebagai tarikh tawakuf program bagi memastikan mahasiswa dan mahasiswi dapat fokus terhadap pelajaran sekaligus mencapai keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan akan datang yang dijadualkan awal Januari depan " ujar Saudara Abdul Aziz bin Ali selaku Timbalan Presiden, merangkap Ketua Lajnah Perancang dan Panitia PMRAM.

Justeru pihak PMRAM mengharapkan kepada ahli PMRAM khususnya dan seluruh mahasiswa/wi secara amnya supaya dapat menggunakan tempoh ini sebaik mungkin dalam memastikan persiapan dan persediaan rapi dilakukan sebelum menempuhi peperiksaan fasa pertama kelak.

Harapan kita agar suptopik " Kecemerlangan akademik sebagai senjata utama " yang menjadi ucapan dasar Presiden PMRAM 2011 dapat direalisasikan di seluruh peringkat sama ada pengajian Islam mahupun perubatan.

2 comments:

  1. COMPANY::::::::::::::::::[RINGGIT PLUS LOANS COMPANY]
    e_mail:::::::::::::::::::[ringgitplusloancompany@gmail.com]
    Salam, saya Zara, yang kini tinggal di Kuala Terengganu Malaysia, saya seorang wanita yang sudah berkahwin pada masa ini dengan dua anak dan saya terjebak dalam keadaan kewangan menjelang Januari 2020 dan saya perlu membiayai semula dan membayar bil saya untuk ubat anak saya dan juga perniagaan saya. Saya cuba mencari pinjaman dari pelbagai firma pinjaman baik swasta dan korporat tetapi tidak pernah berjaya, dan kebanyakan bank menolak kredit saya. Tetapi seperti yang Tuhan minta, saya diperkenalkan kepada syarikat pinjaman oleh seorang sahabat lama. Saya memohon dari mereka dan dalam masa 48 jam selepas permohonan saya telah diluluskan oleh Pengurusan semuanya diproses dan saya mendapat jumlah pinjaman sebanyak RM250,000.00 dan hari ini saya seorang pemilik perniagaan dan anak-anak saya melakukan dengan baik. Jika anda perlu menghubungi mana-mana pemberi pinjaman dengan merujuk kepada mendapatkan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 1% dan pelan pembayaran yang lebih baik dan jadual, sila hubungi mereka dan anda tidak akan menyesalinya. Mereka tidak tahu bahawa saya melakukan ini tetapi saya sangat gembira sekarang dan saya merasa tidak baik melihat kenyataan di laman web ini, jadi saya memutuskan untuk memberitahu orang ramai tentang mereka, mereka menawarkan pelbagai jenis pinjaman kepada individu dan syarikat dan juga saya ingin Tuhan memberkati mereka. Anda boleh menghubungi syarikatnya melalui:
    [::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::]
    Tel:::::::::::::::::::::::::::+60 14227 9107
    W/A::::::::::::::::::::::::::::::+60 14227 9107
    Pinjaman/Pindah/Berjaya::::::::: RM250,000.00
    e_mail::::::::::::[ringgitplusloancompany@gmail.com]
    COMPANY::::::::::::::::::[RINGGIT PLUS LOANS COMPANY]

    ReplyDelete
  2. instagram: Aasimahaadilaaloanfirm
    twitter: ... aasimahaadilaahmedloanfirm
    E-mel: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

             
    salla Llâhu ‘alayhi wa sallam, nama saya Neni Syahir, saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. saya tidak tahan lagi dengan hal ini. 4 November 2019 ini, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI LOAN FIRM, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah perusahaan. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu muslim yang memberikan pinjaman besar kepada pemilik perusahaan, pabrik burung hantu dan orang pribadi. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia, Jika Anda ingin pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammers di blog ini yang tidak memiliki situs web di google map, saya menawarkan pinjaman dengan tingkat sangat rendah 1% dan saya mendapat pinjaman dalam 1 jam. .
                                  Kontak Aplikasi pinjaman besar

    E-mel: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ::: ************ + 447723553516
    Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com
    Bismillâh ar-ra.hmân ar-ra.hîm

    ReplyDelete

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...