Saturday, April 9, 2011

Wakil KPIPM Ziarah Ke Damanhur

DAMANHUR, 7 April - Saudara Muhammad Hanif bin Abdullah dan saudara Mohamad Amirul Fahmi bin Zulkefli yang mewakili AJKT KPIPM telah mengadakan ziarah ke cawangan Damanhur baru-baru ini.

Ziarah ini diadakan bukan sahaja bertujuan untuk merapatkan silaturrahim di antara ahli-ahli KPIPM malah sekaligus bagi memastikan ahli-ahli di cawangan di dalam keadaan baik.

Disamping itu juga,peluang ini digunakan bagi menziarahi saudara Hafiz bin Othman yang telah kehilangan ibu kesayangannya pada hari isnin yang lepas.

Pihak persatuan mengucapkan takziah dan menyampaikan sedikit sumbangan kepada beliau. Sumbangan tersebut telah disampaikan oleh saudara Muhammad Hanif selaku Mentor Damanhur.

Sebelum ziarah tersebut berakhir, masa turut diluangkan untuk membaca Yaasin beramai-ramai di Markaz DPM Damanhur. Setelah itu,ketika jamuan makan turut dimanfaatkan untuk beramah mesra bersama tuan rumah dan tetamu yang hadir.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...