Monday, October 7, 2013

KPIPM cakna kebajikan ahli di Malaysia

LUBUK MERBAU, 28 SEPT. - Pada tanggal 21 September yang lalu, cahaya mata sulung kepada pasangan bahagia Ustaz Mohd Ridhwan b. Othman dan Ustazah Hishmah Zulfa bt. Khalid telah selamat dilahirkan di Hospital Taiping, Perak. Oleh itu, HEWI KPIPM telah mengambil kesempatan untuk menziarahi pasangan ini di teratak mereka di Lubuk Merbau yang diwakili oleh Dr. Nasibah bt. Abu bakar, Timb. Ketua HEWI KPIPM 2012/2013 dan Ustazah Norul Aimi bt. Mohamad Razi, Anggota Badan Penasihat KPIPM 2012/2013. 



Puteri kecil ini diberi nama Faqihatul Azkiya' binti Mohd Ridhwan yang telah berusia 7 hari pada ketika itu. Selain itu, kesempatan ini juga diambil bagi menziarahi ayah kepada Ustazah Hishmah Zulfa dan juga Ustaz Shazwan yang dikatakan telah terlantar sakit sejak sebulan yang lalu. Walaubagaimanapun keadaan ayah mereka semakin beransur pulih. 

"KPIPM mengucapkan tahniah atas kelahiran permata sulung ini dan takziah atas ujian yang menimpa Ustaz Khalid, iaitu ayah kepada Ustazah Hishmah dan Ustaz Shazwan. Semoga Allah memberikan kesembuhan dan berharap agar ahli keluarga tabah menghadapi ujian ini." Ujar Dr. Nasibah. Semoga kelahiran bayi sulung pasangan ini bisa menjadi penawar dan kegembiraan kepada ahli keluarga mereka. Ziarah ini diakhiri dengan penyerahan sedikit sumbangan daripada KPIPM kepada pasangan ini. KPIPM selaku persatuan yang menjaga kebajikan ahli akan cuba untuk sentiasa mengambil cakna terhadap keperluan ahli.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...