Wednesday, July 27, 2011

Permohonan Zakat : Tarikh Tutup 29 Julai 2011 Ini


Baru-baru ini Jabatan Setiausaha Agung telah menghubungi pihak MAIPk dan Pejabat Hal Ehwal Pelajar (HEP) Mesir. Oleh itu, antara maklumat penting yang perlu di beri perhatian oleh anak-anak Perak di Mesir adalah seperti berikut .

1. Tarikh tutup permohonan dermasiswa Online adalah pada 29 JULAI 2011.

2. Bagi senarai penama yang telah dibawa masuk ke dalam mesyuarat seperti dimaklumkan sebelum ini, boleh merujuk kepada KEPUTUSAN PERMOHONAN SELEPAS MESYUARAT DAN NOTA MESYUARAT di dalam sistem masing-masing .

3. Jika tertera seperti LULUS BERSYARAT, maka pemohon diminta untuk memberikan maklumat yang diperlukan seperti yang tertera di NOTA MESYUARAT di dalam sistem kepada pihak pejabat HEP perak melalui Jabatan Setiausaha Agung KPIPM.

4. Pihak persatuan menyediakan surat sokongan bagi menyatakan status anak perak yang bermustautin di Negeri perak dan berdaftar sebagi ahli KPIPM.

5. Pejabat HEP Mesir menyediakan surat sokongan bagi pemohon yang ingin menyatakan tidak pernah menerima sebarang bantuan kewangan selain MAIPk.

6. Sehingga kini, pihak Jawatankuasa Dermasiswa MAIPk telah membawa masuk ke dalam mesyuarat hampir keseluruhan pemohon di kuliah perubatan dan sebahagian pemohon di kuliah pengajian Islam.

Sehubungan itu, pihak Jabatan setiausaha Agung mengharapkan agar anak-anak Perak di Mesir supaya melengkapkan segala maklumat di dalam permohonan Dermasiswa Online MAIPk dengan segera sebelum tarikh tutup permohonan.

http://www.maiamp.gov.my/dermasiswa/

Sebarang permasalahan boleh merujuk kepada saudara Ibnu Abbas bin Azizuddin, Setiausaha Agung KPIPM di talian 011-0313027.

No comments:

Post a Comment

LAPORAN | KEJOHANAN PIALA KPIPM DAN PIALA AN-NISA’ 2024

LAPORAN | KEJOHANAN PIALA KPIPM DAN PIALA AN-NISA’ 2024 Biro Tabung Kebajikan, Kesenian dan Riadah KPIPM sesi 2023/2024 KAHERAH, 17 & 18...