Friday, March 18, 2011

Trip Ketiga Disambut Dengan Majlis Ramah Mesra


Kaherah,17 Mac – Penerbangan ketiga yang selamat sampai petang semalam telah tiba di lapangan terbang Kaherah kira-kira jam 2.45 petang.

Penerbangan yang membawa seramai 57 0rang anak-anak Perak itu turut disertai oleh ahli rombongan dari kerajaan Negeri Perak yang diketuai oleh Y.B Cik Nolee Ashilin binti Dato’ Muhammed Radzi.

Manakala pihak KPIPM telah diwakili oleh Ustaz Ismail bin Nardin dan Ustazah Nor Azlina binti Idris.



Disebelah malam pula,selesai solat Maghrib, telah berlangsungnya Majlis Ramah Mesra bersama Exco Kerajaan Negeri Perak. Turut hadir bersama di dalam majlis tersebut, Y.B Dato’ Mohammad Zahir bin Dato’ Abdul Khalid, Exco Pelajaran, Pengajian Tinggi, ICT, Sumber Manusia, Sains dan Teknologi Negeri Perak.

“Kami daripada Kerajaan Negeri Perak sangat berharap agar seluruh anak-anak Perak di sini akan pulang ke tanah air dan terus berbakti kepada negara amnya dan kepada Negeri Perak khususnya” kata Y.B Dato’ Mohammad Zahir di dalam ucapannya malam semalam.

Di dalam majlis tersebut juga, pemberian sumbangan oleh kerajaan Negeri Perak kepada pelajar-pelajar Perak yang belum menerima wang saku sebanyak RM500.00 pada 5 Mac lalu.

Ustaz Mohammad Omar Adam, Timbalan Yang Dipertua KPIPM beserta barisan pimpinan mengucapkan terima kasih di atas kerjasama tersebut.


“Kami daripada pihak persatuan dan wakil anak-anak Perak di sini mengucapkan jutaan terima kasih kepada seluruh ahli rombongan yang hadir kerana sudi meluangkan masa dalam memastikan tahap keselamatan anak-anak Perak berada di dalam keadaan yang baik” Katanya ketika berucap di dalam majlis tersebut.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...