Sunday, February 14, 2010

Perlawanan Persahabatan Bersama BKAN Lain

Dua perlawanan persahabatan telah diadakan dengan Negeri Selangor dan juga Wilayah Persekutuan sempena cuti musim sejuk. Perlawanan ini diatur oleh Biro Tabung Kebajikan,Kesenian dan Riadhah KPIPM dengan kerjasama Badan Kebajikan Anak-anak Selangor serta Badan Kebajikan Wilayah Persekutuan.

Perlawanan ini bermula pada pukul 9.00pagi bertempat di stadium belakang Arma.Pada perlawanan ini,pihak KPIPM melalui Biro Tabung Kebajikan,Kesenian dan Riadhah telah menghantar skuad Yob Fc sebagai perlawanan pemanas badan sebelum menjelang kejohanan Piala presiden yang bakal menjelang.

Pada perlawanan ini skuad Yob FC telah berjaya memenangi perlawanan dengan Wilayah Persekutuan 1-0 serta seri dengan pasukan Selangor 1-1. Selain sebagai perlawanan pemanas badan, perlawanan ini juga digunakan oleh jurulatih pasukan untuk memilih pemain-pemain baru untuk skuad Yob FC dalam kejohanan Piala Presiden 2010 yang akan di adakan pada 1-4 Mac ini.

“Dari segi keseluruhan, mutu permainan Skuad Yob FC kali nampak banyak peningkatan dari tahun lepas dengan penampilan muka-muka baru yang bakal membarisi pasukan kita tahun ini” ujar Ustaz Abdul Hadi Bin Ab Rahman, pemain tengah ketika ditemui selepas perlawanan tersebut.

Beliau juga berpandangan bahawa pasukan kali ini bakal member saingan yang sengit kepada semua pasukan yang bertanding.

“Harapan saya agar masalah kekurangan stamina tidak akan menghantui barisan kita pada kejohanan kali ini” ujar beliau lagi.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...