Sunday, February 28, 2010

KPIPM Akan Terus Memberi Komitmen Kepada PMRAM


28 FEB – Yang Dipertua KPIPM, Ustaz Khairul Asyraf bin Mohd Khir hari ini berkata bahawa beliau amat berbangga dengan komitmen yang diberikan oleh ahli KPIPM kepada PMRAM.

Ia adalah susulan daripada keterlibatan ahli KPIPM dalam menjadi Adhoc Program PESAT anjuran PMRAM semalam. KPIPM telah dipilih beberapa kali untuk berkhidmat di bahagian masakan dalam kebanyakan program PMRAM.

Antaranya ialah Jaulah Ke Semenanjung Sinai sebanyak dua kali pada tahun ini, anjuran HEWI PMRAM, dan Program PESAT yang diadakan semalam. Masakan untuk Jaulah ke Sinai diketuai oleh Ustaz Muhammad Zulfadli bin Zainal, manakala untuk PESAT ialah Ustaz Abdul Hadi bin AB Rahman

Namun, beliau agak kesal dengan kekurangan peserta dari kalangan ahli Perak di dalam program tersebut. Mungkin disebabkan kebanyakan daripada mereka terlibat sebagai adhoc.

Pada malam 27 Februari, PMRAM telah mengadakan Sambutan Maulidur Rasul peringkat PMRAM. Alhamdulillah ahli KPIPM telah turut menjayakan program tersebut.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...