Sunday, November 21, 2010

Malam Perutusan Aidil Adha Meriah


KAHERAH 15 NOV- Malam Perutusan Aidil Adha Keluarga Pelajar-pelajar Islam Perak Mesir (KPIPM) sekali lagi berlangsung dengan penuh ceria dan bermakna. Program anjuran Biro Tabung Kebajikan, Kesenian dan Riadhah dengan kerjasama Jabatan Setiausaha KPIPM ini berjalan dengan lancar seperti yang dirancangkan. Program ini merupakan program dewan secara rasmi bagi hari pertama Majlis Sambutan Aidil Adha.

Program bermula pada jam 7.45 malam. Dimulai dengan alunan Asma Ul-Husna seterusnya lagu PMRAM. Program ini turut dihadiri oleh BP dan HEWI PMRAM angkat Perak iaitu ustaz Taufik bin Dahlan dan Ustazah Hasanah binti Yahuza.

Antara pengisian menarik pada malam tersebut ialah ucapan ringkas daripada ustaz Khairul Ashraf bin Mohd Khir selaku Yang Dipertua KPIPM. Kemudian majlis diteruskan lagi dengan ucapan perutusan aidil adha Presiden yang disampaikan oleh Ustaz Taufik bin Dahlan sendiri.

Setelah selesai ucapan tersebut, majlis dimeriahkan lagi dengan persembahan pentomen dan lakonan istimewa daripada ahli-ahli KPIPM. Majlis tamat pada jam 9.30 malam, sebelum bersurai semua ahli disediakan sedikit jamuan.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...