Sunday, November 21, 2010

Majlis Sambutan Aidil Adha (MASAA) Berjalan Lancar




KAHERAH 17 Nov- Program Majlis Sambutan Aidil Adha KPIPM diteruskan pada hari ketiga dengan rumah terbuka Perak. Majlis ini terbuka kepada semua ahli Perak yang berada di bumi Mesir ini tidak kira ahli dikalangan pengajian Islam ataupun perubatan. Tidak tetumpu kepada ahli KPIPM sahaja malah tetamu luar turut dijemput seperti pegawai Kedutaan, Pegawai JPMK, BP dan HEWI PMRAM, YDP dan Ketua HEWI setiap BKAN.

Rumah terbuka bermula seawal jam 10 pagi. Kehadiran tetamu dalam lingkungan 400 orang termasuk semua ahli KPIPM dan tetamu yang dijemput. Majlis berakhir sepenuhnya pada jam 4.15 petang. Seterusnya, semua adhoc pelaksana bersiap sedia untuk persiapan program sebelah malam pula.

Program bermula selepas solat maghrib dan banyak pengisian menarik disediakan kepada semua ahli. Antara pengisiannya ialah talkshow yang bertajuk “Berkorban, Terkorban, Dikorban dan Korban?”. Seterusnya dimeriahkan dengan persembahan nasyid dari kumpulan Al-Muhazirun, tarian dabus dan slide show. Berakhirnya pengisian tersebut maka berakhirlah program Majlis Sambutan Aidil Adha (MASAA) pada sesi ini. Program tamat jam 10.40 malam diikuti jamuan makan.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...