Wednesday, April 7, 2010

Perjumpaan Ibu Jenazah Bersama Persatuan Dan Kedutaan


7 APRIL - Pada jam 9.40 pagi tadi, ibu Allahyarham Mohamad Hafizul Husna bin Mohamad Salehuddin bersama sanak saudaranya berkunjung ke Pejabat Kedutaan Malaysia, dan diiringi oleh Yang Dipertua KPIPM.

Tujuan kehadiran mereka di sana adalah bagi membincangkan tentang urusan mahkamah, pengajian dan sebagainya yang berkaitan dengan Allahyarham.

Ustaz Shahrizan bin Mohd Hazime, Timbalan Presiden PMRAM antara yang terlibat dalam perbincangan tersebut. Pertemuan kali pertama bersama dengan En Saiful, wakil Kedutaan dan pihak persatuan dan PMRAM membincangkan tentang urusan passport dan mahkamah bagi menyelesaikan kes ini.

Selepas itu, perjumpaan kali kedua diadakan bersama dengan Pengarah Jabatan Penuntut Malaysia Kaherah (JPMK) bagi membincangkan urusan-urusan yang berkaitan dengan kuliah dan pengajian Allahyraham.

Masing-masing tidak ketinggalan mengucapkan takziah kepada beliau (ibu mangsa) di atas insiden yang terjadi

Mereka bertolak pulang pada jam 12.50 dan singgah di Hayyu Asyir sebentar sebelum bertolak pulang ke Hayyu Sabiek.

Ustazah Siti Salamah binti Hamzah memberitahu media pada petang tadi bahawa Ahli Jawatankuasa HEWI baru sahaja mengadakan kunjungan ziarah ibu jenazah pada jam 3 petang tadi.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...