Friday, April 9, 2010

Anugerah Bait Mithali Bulan Mac


8 APRIL – Kempen Bait Mithali telah mula dilancarkan pada awal sesi KPIPM 2009/2010 lagi, di bawah anjuran Biro Perumahan KPIPM.

Sebelum ini, Biro Perumahan telah meletakkan tiga kategori pemilihan Bait Mithali, iaitu Rumah Sewa, Rumah Ikhwah dan Rumah Akhawat di Wisma A dan B.

Pada hari ini, telah diumumkan pemenang Bait Mithali untuk Bulan Mac. Rumah sewa dimenangi oleh Bait Bujang yang diketuai oleh Ustaz Muhammad Sayuti bin Mohamad Zawahib. Rumah Ikhwah di Wisma Darul Ridzuan dimenangi oleh Bait Apokalis (Syaqah 9 Wisma A). Manakala Rumah akhawat disandang oleh Baitul ‘Adn (syaqah 4 Wisma A).

Hadiah telah disampaikan oleh Yang Dipertua, Ustaz Khairul Asyraf bin Mohd Khir dan hadiah di peringkat HEWI diserahkan oleh Ustazah Siti Salamah binti Hamzah selepas berakhirnya Program Pemantapan DUAT pada jam 11 malam.

Ustaz Aliff Hadi, Ketua Biro Perumahan memaklumkam kepada media bahawa penilaian akan dibuat pada setiap bulan, dan hadiah akan diberikan setiap bulan di dalam program-program KPIPM. Beliau juga berharap agar penghuni Wisma A dapat memberikan komitmen yang sepenuhnya dalam menjaga keceriaan dan kebersihan Wisma Darul Ridzuan.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...