Monday, September 13, 2010

Jemputan rumah terbuka ke Baitul Hasanah



11 September 2010 – Hari ini sekali lagi YDP KPIPM menerima jemputan rumah terbuka. Kali ini rumah anak-anak yatim,Baitul Hasanah menjemput YDP KPIPM serta beberapa AJKT untuk ke rumah terbuka di sana. Baitul Hasanah yang terletak berhampiran dengan Wisma Darul Ridzuan A iaitu di Rumah Perak Sementara 2008/2009.

Kehadiran kami disambut dengan dendangan nasyid yang dinyanyikan sendiri oleh beberapa tenaga penggerak Baitul Hasanah. Pelbagai jamuan hari raya telah dihidangkan kepada kami.

Ketika sedang menjamu selera,sesi taaruf bersama beberapa penggerak Baitul Hasanah diteruskan. Dan beberapa maklumat baru dapat disampaikan disamping dapat bertukar-tukar pandangan. Semoga ukhuwah sesame kita akan terus berkekalan.

Kami mengucapkan jutaan terima kasih kepada Baitul Hasanah yang sudi memberikan ruang kepada kami untuk bersama-sama dengan anak-anak yatim,Kaherah. Hanya Allah S.W.T sahaja yang dapat membalas jasa yang ditaburkan. Kami dari KPIPM memohon kemaafan sekiranya terdapat kekurangan pada diri kami.

No comments:

Post a Comment

Gambar Kenangan

Taqwim KPIPM

TV PMRAM