Friday, May 8, 2009

Zikrayat 4 Sudah Muncul


KAHERAH, 5 MEI - Detik bersejarah yang dinanti-nantikan oleh ahli KPIPM selama ini, iaitu kemunculan Zikrayat 4. Sejarah penghasilan Zikrayat 4 ini bermula dari sesi lepas, 2007-2008. Hari ini, akhirnya Zikrayat 4 berjaya dicetak dan telah pun sampai di Rumah Perak.

Us Ahmad Arifin Zakariya, Mantan YDP KPIPM berkata bahawa pembikinan Zikrayat 4 itu masih dalam proses semakan semula sebelum ia diedar kepada mereka yang menempah. Beliau menambah lagi, Zikrayat tersebut telah dicetak sebanyak 250 naskah, dan beliau meminta supaya mereka yang menempah, dapat hadir ke Rumah Perak Sementara untuk menuntut buku tersebut.

Us Hafizuddin Zakariya, Pengarah Sidang Redaksi Zikrayat memaklumkan kepada wartawan kpipmblog bahawa sebarang tuntutan buku tersebut boleh dibuat kepada beliau, bermula awal Jun ini.

YDP KPIPM, Us Muhammad Mujahid bin Mohammad Fadzil menyifatkan bahawa penghasilan Zikrayat 4 ini adalah satu kemudahan daripada Allah SWT. Beliau mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada mereka yang terlibat dalam pembikinan Zikrayat 4 ini. Beliau juga mengharap agar ia dapat digunakan sebaik mungkin.

Beliau menambah lagi bahawa kemunculan Zikrayat 4 ini memberi kesan yang mendalam dalam melaksanakan objektif KPIPM sendiri untuk mengeratkan ukhuwah sesama ahli. Ia juga adalah tuntutan al Quran dan Nabi Muhammad SAW.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...