Friday, May 22, 2009

Tahniah Kepada Ust Fatimatuz Zahra

21 MEI, ISKANDARIAH - Tarikh yang dinanti-nantikan oleh seorang ustazah yang bernama Ustazah Fatimatuzzahra binti Badrisyah. Pada 14 Mei lalu, beliau telah selamat melahirkan seorang anak perempuan di sebuah hospital di Iskandariah.

Pada ketika itu, Dewan Perwakilan Mahasiswi Iskandariah banyak membantu dalam menyelia proses tersebut. Beberapa AJK Unit Mutazawwijin Iskandariah (UMI) bertugas untuk mengendalikan dalam masalah ini.

Mengikut laporan yang diberikan kepada wartawan blog, bayi yang seberat 3.27kg tersebut selamat lahir pada jam 7.15 pagi di Hospital Abrah di Asafirah.

Beliau telah memaklumkan kepada persatuan hari ini bahawa anaknya telah diberi nama Nur Sayyidah Nafisah binti Mohd Khairi.

Us Azizuddin bin Aznan, Ketua Biro Tabung Kebajikan, Kesenian dan Riadah, berkata kepada wartawan blog bahawa beliau mewakili KPIPM mengucapkan tahniah di atas anugerah yang diberikan oleh Allah SWT tersebut.

Beliau juga menyatakan bahawa tabung kutipan untuk Ust Fatimatuzzahra telah diedarkan semalam, bagi menampung perbelanjaan yang ditanggung oleh beliau. Setakat ini kutipan masih dijalankan.

Beliau juga mengucapkan terima kasih kepada mereka yang terlibat dalam membantu Ust Fatimah, terutamanya DPMI sendiri.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...