Saturday, October 2, 2010

Graduan Mithali 2010 pulang ke Malaysia



KAHERAH,2 Oktober- Selama 4 tahun menuntut ilmu di bumi Mesir ini,akhirnya kembali pulang ke tanah air. Itulah yang dilalui kepada mantan Timbalan Yang DiPertua KPIPM sesi 2009-2010,saudara Muhammad Amin bin Abd Rahman.

Beliau bukan sahaja aktif di dalam aktiviti persatuan,malah juga cemerlang di dalam pelajaran beliau. Beliau yang mengambil menuntut difakulti Syariah wal Qanun,jabatan Syariah Islamiah,Kaherah telah menamatkan pengajian dengan 4 tahun berturut-turut dengan pangkat Jayyid. Beliau juga merupakan pemegang anugerah Graduan Mithali pada Malam Anugerah Cemerlang baru-baru ini.

“Sahabat-sahabat sedang berada di bumi yang penuh barakah,kita sedang berada di bumi yang penuh barakah”. Tegas beliau semasa berucap di dalam Majlis Wada’ beliau semalam.


Hanya Allah S.W.T sahajalah yang mampu membalas segala jasa yang telah diberikan oleh beliau kepada kita. Semoga kepulangan beliau menjadi salah satu agen perubah kepada umat Islam di tanah air di dalam menjulang agama Islam itu sendiri.

No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...