Sunday, December 7, 2014

MUZAKARAH BERKELOMPOK GABUNGAN : Tubuh Cergas Manifestasi Minda Yang Cerdas


Tubuh cergas manifestasi minda yang cerdas.


Jumaat, 5 Disember- ‘Hari Jumaat, Hari Usrah’. Pihak KPIPM telah mengadakan Muzakarah Berkelompok (MB) gabungan di peringkat ikhwah. Penganjuran ini dikelolai oleh Jabatan Fasilitator di bawah Biro Dakwah dan Tarbiah KPIPM sesi 2014/2015 yang berlangsung di Nadi Syabab, Hayyu Sadis.


     Aktiviti futsal yang berlangsung mendapat sambutan yang menggalakkan daripada semua ahli. Turut hadir menyertai seluruh barisan kepimpinan KPIPM memeriahkan lagi suasana aktiviti riadhah tersebut.


     Sehubungan dengan itu, keberjayaan aktiviti ini sangat menggalakkan dan mencapai objektifnya. Antara objektif MB gabungan ini adalah untuk meribat ukhwwah sesama ahli yang baru dan lama, serta menjaga kesihatan jasmani di kalangan ahli agar sentiasa cergas dan menatijahkan akal yang cergas juga.


     Pihak penganjur mengharapkan agar seluruh ahli dapat memberikan komitmen yang terbaik di dalam MB setiap minggu, serta tidak dilupakan untuk kita bersama-sama menjaga kesihatan jasmani dan rohani supaya momentum tubuh badan sentiasa cergas. Di samping imtihan yang bakal tiba tidak lama lagi.







No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...