Wednesday, February 23, 2011

KPIPM Menghadiri Perjumpaan Bersama Y.B Dato' Mohammad Zahir

IPOH,23 Februari – Satu perjumpaan tertutup telah diadakan bersama beberapa orang anak Perak oleh Y.B Dato’ Mohammad Zahir bin Dato’ Abdul Khalid, Exco Pelajaran, Pengajian Tinggi, ICT, Sumber Manusia, Sains dan Teknologi Negeri Perak. Turut bersama Tuan Haji Abdul Jamil bin Haji Mat Kasa,Pengurus Besar Yayasan Perak.

Di dalam perjumpaan tersebut, pelbagai persoalan telah diajukan oleh mereka yang hadir. Ibu bapa yang turut bersama juga mengambil peluang ini bagi merungkai segala masalah yang dihadapi.

Diantara persoalan yang diajukan adalah mengenai proses penghantaran semula pelajar ke Mesir berikutan keputusan dalam mesyuarat Ketua-ketua Menteri dan Menteri Besar yang dipengerusikan oleh Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, semalam.

“Kami berharap agar pihak kerajaan negeri sudi menghadiahkan wang ehsan kepada para pelajar bagi meringankan beban perbelanjaan di sana”. Cadangan salah seorang wakil KPIPM di dalam perjumpaan tersebut.

“Kami akan memastikan keadaan di sana selamat sebelum melepaskan para pelajar pulang semula bagi menyambung pengajian di sana”. Ujar Dato’ Mohammad Zahir ketika ditanya mengenai keadaan di sana.

Namun segalanya bergantung kepada keputusan mesyuarat Exco Kerajaan Negeri Perak yang dijadualkan akan berlangsung pada petang nanti.

Kerajaan negeri Perak juga telah memberikan mandat kepada Yayasan Perak bagi menguruskan urusan penghantaran pelajar semula ke Mesir.

Di dalam perjumpaan ini juga,pihak KPIPM mengambil peluang untuk melahirkan rasa terima kasih kepada pihak kerajaan negeri Perak yang membantu OPS PIRAMID baru-baru ini dengan penyerahan surat penghargaan ucapan terima kasih kepada Y.B Dato’ Mohammad Zahir oleh Yang Dipertua KPIPM,saudara Khairul Ashraf Mohd Khir.


KPIPM juga melahirkan rasa terima kasih kepada Majlis Agama Islam dan Adat Melayu Perak (MAIPk) dengan menyerahkan surat penghargaan ucapan terima kasih kepada Dr. Syed Omar bin Syed Sharifuddin, Ketua Pegawai Eksekutif. Namun,beliau mempunyai komitmen lain dan surat tersebut diserahkan kepada setiausaha peribadi beliau.


Sebarang maklumat terkini,akan disebarkan melalui blog rasmi KPIPM di kpipm64.blogspot.com dan Yahoo Messenger kpipm64 bagi makluman seluruh ahli KPIPM.

Sebarang masalah boleh terus menghubungi wakil Yayasan Perak di talian :

Pejabat Yayasan Perak : +605-2552929 /+605-2556633

Tuan Haji Jamil : +6012-5241121

YDP KPIPM : +6011-19093935


2 comments:

  1. e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

    email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia

    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete
  2. Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin berbagi kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman di internet

    Setelah beberapa waktu berusaha mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman secara online tetapi saya curang dan kehilangan Rp18,7 juta, kepada seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

    Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Nyonya Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang dari Access Loan Firm, sehingga teman saya meminta saya untuk mendaftar dari LADY ESTHER, jadi saya Menjerit dituangkan dan dihubungi LADY ESTHER. melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp250 juta dengan suku bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pengalihan pinjaman, saya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

    Saya pikir itu adalah lelucon sampai saya menerima panggilan dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp250 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa-doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman asli saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

    Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

    Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

    ReplyDelete

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...