Monday, August 21, 2017

YDP BKAN | KELANGSUNGAN PROGRAM BERSAMA BKAN

KENYATAAN BERSAMA YANG DIPERTUA BADAN KEBAJIKAN ANAK NEGERI

KELANGSUNGAN PROGRAM BERSAMA BADAN KEBAJIKAN ANAK NEGERI
 
11 Ogos 2017 (Jumaat) - Perjumpaan Yang Dipertua Badan Kebajikan Anak Negeri telah diadakan bertempat di Asrama Badan Kebajikan Pelajar Pulau Pinang Hayyu Sabiek Kaherah. Perbincangan  yang telah dipengerusikan oleh Ustaz Muhammad Arif bin Hamzah selaku Yang Dipertua Badan Kebajikan Pelajar-pelajar Johor Di Mesir (BKPJM)  adalah bertujuan menyelaraskan beberapa program mega secara bersama. 
 
Perbincangan ini bagi menekankan berkenaan kelangsungan kebersamaan Badan Kebajikan Anak Negeri dalam membawa kebajikan kepada ahli disamping memperkukuhkan ukhuwah dalam kalangan mahasiswa/wi sebagaimana yang telah dibawa dalam Resolusi Kongres Badan Kebajikan Anak Negeri yang lepas.
 
Sebagaimana program-program yang telah dilaksanakan sebelum ini, peringkat Yang Dipertua telah bersetuju untuk melaksanakan beberapa program sama ada melibatkan semua negeri atau beberapa negeri sahaja. Ia adalah mengikut kepada kesesuaian dan manfaat yang boleh diberikan kepada ahli. 

Segala makluman berkenaan dengan program-program tersebut akan dimaklumkan melalui media rasmi Badan Kebajikan Anak Negeri.
 
Semoga kerjasama yang dijalinkan ini akan memberi manfaat kepada semua ahli dalam memahami makna sebenar kesatuan dan meletakkan semangat ukhuwah islamiah dalam setiap pelaksanaan gerak kerja. 


KEHADIRAN,
 
YDP KPT
(AMIR SYAHIR BIN ABDULL AZIZ)
 
YDP KPIPM
(KHAIRUL NAIM BIN ABD RAZAK)
 
YDP KPKM
(ABDUL KARIM BIN MAKHTAR)
 
YDP BKASM
(MUHAMAD NAZIF BIN SHAARI)
 
YDP BKMIP
(SYED MUHAMMAD HAZIMUDDIN BIN SYED HAMID)
 
YDP BKPJM
(MUHAMMAD ARIF BIN HAMZAH)
 
YDP BKKIMM
(MUHAMMAD ANUAR BIN ABDULLAH)
 
YDP KPT
(MUHAMMAD YUSUF BIN MARZUKI)
 
YDP BKPPPM
(AHMAD FARIZ BIN MOHD ZAINI)
 
YDP BKAWM
(ABDUL WAFI BIN ALIAS)
 

TIDAK HADIR,
 
YDP MKKK
( MUHAMMAD SYAZWAN FAIZ BIN SHAHROM )

BERILMU, BERAMAL, IKHLAS 
"Memurnikan Pemikiran, Melestarikan Kesatuan"

No comments:

Post a Comment

LAPORAN | KEJOHANAN PIALA KPIPM DAN PIALA AN-NISA’ 2024

LAPORAN | KEJOHANAN PIALA KPIPM DAN PIALA AN-NISA’ 2024 Biro Tabung Kebajikan, Kesenian dan Riadah KPIPM sesi 2023/2024 KAHERAH, 17 & 18...