Wednesday, May 28, 2014

Riadah Ukhuwah "ONE HEART" Indoor Games


KAHERAH, 24 MEI – Satu aktiviti riadah dalam kalangan ahli akhawat telah dijalankan di bawah seliaan Biro Tabung Kebajikan, Keseniaan dan Riadah KPIPM sesi 2014.Program yang diberi nama “One Heart Indoor Games” ini telah dikendalikan di bawah unit riadah di bawah biro ini yang bertujuan memperkenalkan gaya hidup sihat  yang sering dipandang ringan oleh kebanyakan individu . Aktiviti ini dilaksanakan bagi melahirkan generasi yang sihat dan progresif melalui pengamalan gaya hidup yang baik .

    
Di samping itu, di antara objektif lain aktiviti ini diadakan ialah untuk meningkatkan kesedaran ahli tentang kepentingan menjaga kesihatan. Tidak ketinggalan pada masa yang sama dapat memperkasakan hubungan di antara mahasiswa Pengajian Islam dan Sains Kesihatan.

            
Di akhirnya kami di peringkat Keluarga Pelajar-pelajar islam Perak Mesir mengucapkan ribuan terima kasih dan syabas kepada ahli KPIPM yang telah bersama-sama menjayakan aktiviti yang dijalankan. Semoga usaha ini memberikan natijah yang besar dalam objektif untuk melahirkan mahasiswa yang cergas dan proaktif. 

“Bersama kita menjayakan kempen “JOM SIHAT”      
  
BERILMU, BERAMAL, IKHLAS

MEMURNIKAN PEMIKIRAN, MELESTARIKAN KESATUAN
KEUNGGULAN SYAKHSIAH TUNJANG WAHDAH
"Satu Fikrah, Satu Amal"


No comments:

Post a Comment

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA

MINDA PIMPINAN | KEBAJIKAN AGENDA UTAMA Unit Penerangan dan Penerbitan KPIPM sesi 2023/2024 Firman Allah SWT : { فَمَن یَعۡمَلۡ مِثۡقَالَ ذَ...